Vinnare på Svaneholmsrundan 23/4

Nu har vi rättat klart alla tipskuponger. Vinnarna är enligt följande:

Vuxenrundan

1:a pris: Maria Olsson, Slimminge – vinner två biobiljetter på Biorama i Skurup. Vi skickar hem priset på posten.

2:a pris: Majvi Persson, Skivarp – Vinner ett paket kaffe och en tygkasse från Naturskyddsföreningen. Hämtas ut på nästa tipsrunda, den 14/5.

Utlottat pris: Inger Nilsson, Beddingestrand – Vinner ett paket kaffe och en tygkasse från Naturskyddsföreningen. Hämtas ut på nästa tipsrunda, den 14/5.

Barnrundan

1:a pris: Hilda Mattisson, Skurup – vinner ett presentkort på bokhandeln i Ystad. Vi skickar hem priset på posten.

2:a pris (delat): Alice Richardt, Skurup – vinner ett presentkort på bokhandeln i Ystad. Vi skickar hem priset på posten.

2:a pris (delat): Isabella Mattisson, Skurup – vinner ett presentkort på bokhandeln i Ystad. Vi skickar hem priset på posten.

Nästa tipsrunda blir söndagen den 14/5. Hoppas vi ses då!